NEN-EN 15224 certificering
DEKRA Audit

Aantonen dat uw dienstverlening in de zorg voldoet aan Europese richtlijnen?

NEN-EN 15224 certificering

Internationale erkenning voor kwalitatieve zorg

Elke dag bent u verantwoordelijk voor uw patiënten en cliënten, die moeten kunnen vertrouwen op de kwaliteit van uw dienstverlening. Daarom is er een zorgspecifieke norm voor kwaliteit: de NEN-EN 15224. In de NEN-EN 15224 komen de voordelen van twee andere certificeringen samen: net als ISO 9001 is hij internationaal erkend en net als HKZ is hij speciaal gericht op de zorgsector. Met certificering tegen de NEN-EN 15224 toont u aan dat u uw kwaliteitscontrole op orde is en dat u dagelijks werkt aan verdere verbetering van uw zorgaanbod.
Waarom DEKRA?
Getraind in zorg-audits

Al onze auditoren zijn getraind in zorg-audits.

Geaccrediteerd door de RvA

DEKRA is geaccrediteerd door de RvA voor NEN- EN 15224.

Partner van NEN-HKZ

DEKRA is betrokken bij ontwikkeling van het certificatieschema als partner van NEN-HKZ

Klanten vinden het vaak prettig wanneer ze tijdens een audittraject meerdere normen kunnen combineren, zoals NEN 7510 (informatiebeveiliging) met NEN-EN 15224. Dat scheelt hen natuurlijk tijd en geld. En met de brede dienstverlening van DEKRA is dat geen enkel probleem

Harriëtte van der Sar, Accountmanager Zorg

Experts in de zorgsector

Onze vakkundige, ervaren auditoren toetsen uw kwaliteitsmanagementsysteem. Al onze auditoren zijn speciaal opgeleid voor en getraind op het uitvoeren van audits in de zorgsector. Door met medewerkers op alle niveaus in uw organisatie te spreken, leggen we de blinde vlekken bloot, maar benoemen we ook uw successen. We geloven in het zo efficiënt mogelijk inrichten van het audittraject. DEKRA verricht audits voor zowel NEN-EN 15224 als voor ISO 9001 en HKZ.

Efficiënte aanpak

We geloven in het zo efficiënt mogelijk inrichten van het audittraject, voor welke certificering u ook kiest. Onze auditoren zijn speciaal opgeleid voor en getraind in het uitvoeren van audits in de zorgsector en weten welke factoren bepalend zijn voor de kwaliteit van het zorgproces. Door gesprekken met medewerkers op alle niveaus in uw organisatie, ontdekken zij snel wat goed gaat en wat nog beter kan. U krijgt dan ook gericht en deskundig advies, waarmee u snel aan de slag kunt.