Detachering en Werving & Selectie

Onze dienstverlening

De units DEKRA Claims Services, DEKRA Personenschade en DEKRA People vormen samen één cluster binnen DEKRA Claims and Expertise, genaamd DEKRA Claims Management. Met als gemene deler de specialisatie op het gebied van Schadebehandeling & Personenschade expertise, echter met ieder een eigen type dienstverlening. Dit maakt dat we altijd beschikken over een groot netwerk, specialistische kennis en ruime ervaring.

Voor onze opdrachtgevers heeft dat als voordeel dat zij kunnen putten uit de kracht, kwaliteit en capaciteit van de combinatie van deze units. Er wordt intensief samengewerkt met de andere collega’s binnen DEKRA Claims Management. Dit stelt ons in staat om u als opdrachtgever een maatwerk oplossing te bieden voor ieder capaciteitsprobleem. Bent u benieuwd welke oplossingen wij kunnen bieden voor bij u op de afdeling? Lees dan verder!

Detachering (of freelance)

  • Het opvangen van een (onvoorzien) tijdelijke capaciteitsprobleem door uitval van een of meerdere werknemers door bijvoorbeeld; ziekte, zwangerschapsverlof, etc.
  • Het voorzien van een flexibele schil op de schade afdeling voor het inlopen van achterstanden.
  • Het inrichten van een projectteam op een DEKRA locatie en vandaaruit flexibel op- en afschalen.
  • Het opvangen van piekdrukte waarbij nog niet duidelijk is hoelang deze aanhoudt en of er een vaste vervanging of versterking voor aangenomen zal worden.

Werving en selectie

  • Werven en selecteren van de juiste collega die past bij uw organisatie en vast in dienst treedt.
  • Inzet van het enorme kandidatennetwerk van DEKRA en alle benodigde middelen om het wervingstraject te versnellen.

Projectoplossing

  • Het bieden van een maatwerkoplossing door middel van het inrichten van een DEKRA projectteam en vandaaruit het behandelen van schades (structureel of bij piekdrukte) op een DEKRA locatie of bij onze opdrachtgever.
  • Het behandelen van de schades in het backoffice systeem van onze opdrachtgever of in het DEKRA systeem.
  • Hoge kwaliteit schadebehandeling, door toepassen van oa. de algemene normen (ISAE 3402 type II, GBL), maar ook opdrachtgever specifieke zaken.
  • In staat flexibel en snel te kunnen op- en afschalen van capaciteit, door de sterke verbinding tussen DEKRA Claims Services, DEKRA Personenschade en DEKRA People.
  • Schadebehandeling op basis van uitbesteding (dossierprijs) of detachering (uurtarief).